Paweł Chlipała, Marek Rawski (red.)
2023, s. 234, ISBN 978-83-7252-882-7
Treść:
Część I. Analiza strategiczna i badania marketingowe strategii, struktury i procesu komunikacji marketingowej
Zagadnienia komunikacji marketingowej w świetle dorobku naukowego Profesora Jana W. Wiktora – próba syntezy (Paweł Chlipała, Krzysztof Kapera)
Strategie i środki komunikowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (Anna Czubała)
Narzędzia strategicznej i operacyjnej komunikacji marketingowej (Roman Niestrój)
Integracja metodyczna w badaniu wyzwań współczesnej komunikacji marketingowej (refleksje krytyczne) (Paweł Chlipała)
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie wyboru rynków zagranicznych (Marek Rawski)
Część II. Współczesne narzędzia i komponenty komunikacji marketingowej
Public relations a komunikacja marketingowa w kontekście rozważań definicyjnych (Agnieszka Żbikowska)
Audyt marketingowy jako narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej (Piotr Hadrian)
Edukacyjna funkcja promocji w kształtowaniu jakości usług (Agata Jonas)
Reklama w wyszukiwarkach internetowych jako nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej – przegląd literatury z lat 2012–2022 (Krzysztof Kapera)
Część III. Wyzwania dla komunikacji marketingowej w kontekście nowych nośników, treści oraz obszarów aplikacyjnych
Struktura systemu komunikacji marketingowej wobec transformacji cyfrowej (Maria Bajak, Łukasz Spendel)
Strategie komunikacji marketingowej parków narodowych w środowisku online – wyzwania i zagrożenia (Katarzyna Sanak-Kosmowska, Joanna Sobura)
Analiza wizerunku osób starszych z wykorzystaniem modelu AIDA na przykładzie reklam telewizyjnych skierowanych do polskich seniorów (Magdalena Dołhasz)
Wyzwania komunikacji marketingowej wobec pokolenia Z oraz zmian związanych z cyfryzacją (Karolina Sęczkowska)